مرحله 3 بیماری کلیه مبتلا به کم خونی چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 3 کلیه مبتلا به کم خونی چگونه آن را درمان کنیم؟ کم خونی به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی اغلب بیمار ضعیف تر است، بنابراین برداشتن برخی از تونیک خون برای این وضعیت بسیار ضروری است. اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل، فقط کسانی که supplyment کافی نیست، شما باید این بیماری از ریشه آن را درمان کند.

چرا مردم برای درمان این بیماری از ریشه آن در صورتی که می خواهید برای درمان کم خونی؟

چرا که کلیه های سالم می تواند EPO، یک نوع هورمون که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون تولید کند. اما onece کلیه شکست، آنها می توانند EPO تولید نمی کند، در نتیجه منجر به کم خونی. بنابراین تنها بیماری کلیوی را درمان علائم مانند کم خونی ناشی از آن را می توان درمان می شود.

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه؟

مرحله 3 مرحله حیاتی در بیماری های کلیوی است، می توان آن را به خوبی کنترل، حتی با درمان مناسب و به موقع معکوس. اما اگر بدون درمان رها شود، ممکن است به مرحله 4 یا 5 می رود به سرعت. بنابراین نکته کلیدی برای کنترل این بیماری یک درمان موثر است.

طب چینی می تواند در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود، آن است که معروف برای اثر درمانی آن و کمی عوارض جانبی است. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، با کمک این درمان، افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، دارای نیمه شانس معکوس بیماری خود، حداقل آنها می توانند بیماری را به خوبی کنترل و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه مبتلا به کم خونی، انجام هیچ تردید به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4027.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله بیماری 3 کلیه مبتلا به کم خونی، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: